3 κύριοι λόγοι που τα επαγγελματικά blogs αποτυγχάνουν

Το άρθρο δημοσιεύτηκε από τον Αλέξανδρος Ίτσιος

Ονομάζομαι Αλέξανδρος Ίτσιος και είμαι ο ιδρυτής της κοινότητας του ifeed. Eίμαι Co-founder της EnterLogic που ειδικεύεται κυρίως στο Internet Marketing. Σκοπός μου είναι να δείξω στον αρχάριο internet marketer, καθώς επίσης και τον επιχειρηματία που μόλις μπήκε στον χώρο του internet, πως να φτιάξει μια επικερδή διαδικτυακή επιχείρηση. Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, μπορείτε να με βρείτε στο Facebook, Twitter και Google Plus.


Υπάρχουν στην κυριολεξία αμέτρητοι λόγοι για τους οποίους κάποιος χρειάζεται να έχει blog στην εταιρική του ιστοσελίδα. Σε όλες τις επαγγελματικές μου σελίδες πάντα έφτιαχνα blogs, μιας και μπορώ να επιτύχω διαδραστικότητα με τους επισκέπτες μου (και εν δυνάμει πελάτες), ενώ μπορώ να φτιάξω περιεχόμενο το οποίο πραγματικά είναι ελκυστικό και θα ενδιαφέρει τους χρήστες. Προσωπική μου άποψη είναι ότι αξίζει πρώτα απ’ όλα να διαθέτεις χρόνο και χρήμα για τη δημιουργία περιεχομένου που ενδιαφέρει τους χρήστες ενός site, παρά να δώσεις μόνο χρήματα για adsense ή seo.

Ιδιαίτερα στην Ελλάδα, υπάρχει μία έλλειψη σε καλό – ποιοτικό περιεχόμενο, οπότε ο ανταγωνισμός είναι ανύπαρκτος. Έτσι λοιπόν όποιο κλάδο και να επιλέξετε, θα καταφέρετε σχετικά εύκολα να κερδίσετε φανατικούς οπαδούς, αν το περιεχόμενο σας είναι καλό και ανταποκρίνεται στις ανάγκες των επισκεπτών σας.

Το περίεργο όμως είναι ότι παρότι τα πλεονεκτήματα των blogs είναι εμφανή, κανένας δεν ασχολείται με το συγκεκριμένο “άθλημα” και έτσι λίγοι καταφέρνουν να καρπωθούν την επιτυχία. Άλλοι επίσης αποφασίζουν να φτιάξουν ένα blog, αλλά δεν το ανανεώνουν ποτέ και έτσι δεν έχουν κανένα απολύτως αποτέλεσμα. Ας δούμε λοιπόν ποια είναι τα 3 κυριότερα σφάλματα που κάνει ένας webmaster μετά τη δημιουργία του blog του.

1. Ελάχιστο περιεχόμενο στις δημοσιεύσεις

Σε αυτή την κατηγορία πέφτει ένα αρκετά μεγάλο εύρος από blogs. Αρκετές δημοσιεύσεις παρατηρούμε ότι έχουν μέγεθος 40 – 60 λέξεις.  Εάν θέλουμε να έχουμε καλά αποτελέσματα από τις μηχανές αναζήτησης, τότε θα ήταν καλό να έχουμε δημοσιεύσεις από 200 λέξεις και πάνω. Αν σκοπός σας είναι να έχετε τόσο μικρές δημοσιεύσεις, τότε μπορείτε να κάνετε δημοσιεύσεις στα social media και με κάποιο plugin να τραβάτε αυτές τις δημοσιεύσεις στο blog σας.

2. Σπάνιες ενημερώσεις στο blog

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν τα περισσότερα blogs. Αρχικά δημιουργούμε περιεχόμενο με ενθουσιασμό και μετά από μερικό καιρό αφήνουν το blog τους ανενημέρωτο. Σταδιακά οι χρήστες εξαφανίζονται αφού δεν υπάρχει νέο περιεχόμενο και το blog πεθαίνει.

3. Βαρετό περιεχόμενο

Το σφάλμα στο οποίο πέφτουν οι περισσότερες εταιρίες όταν δημιουργούν ένα εταιρικό blog, είναι ότι βάζουν βαρετό περιεχόμενο όπως ενημερώσεις, οι οποίες δεν απασχολούν κανέναν ή έχουν περιεχόμενο το οποίο μπορεί να βρεθεί παντού. Όταν κάνετε λοιπόν ένα blog, φροντίστε να έχετε περιεχόμενο που ενδιαφέρει τους χρήστες.

Η δημιουργία ενός επιτυχημένου blog δεν είναι δύσκολη διαδικασία. Το μόνο που χρειάζεστε είναι καλό περιεχόμενο, το οποίο ενδιαφέρει τους χρήστες σας.

 


Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αποκτήστε τα Παρακάτω Δύο
ΔΩΡΕΑΝ Ebook

seo ebook

Τα συγκεκριμένα ebook θα σας αποκαλύψουν κάποια από τα μεγαλύτερα μυστικά για να αυξήσετε τις θέσεις σας στο Google, καθώς επίσης και τα έσοδα σας μέσω internet!!!

  • Ανεβείτε Εύκολα Στο Google
  • Αποκτήστε Υψηλή Επισκεψιμότητα
  • Κερδίστε Περισσότερα Χρήματα

Εγγραφείτε στο Εβδομαδιαίο NEWSLETTER

&

Αποκτήστε ΔΩΡΕΑΝ το SEO Ebook
"Αποτελεσματικό Link Building" & το Ebook "Χρήματα Μέσω Internet".