Αποδοτική μέθοδος προώθησης ενός directory – LocalPages.gr

Το άρθρο δημοσιεύτηκε από τον Αλέξανδρος Ίτσιος

Ονομάζομαι Αλέξανδρος Ίτσιος και είμαι ο ιδρυτής της κοινότητας του ifeed. Eίμαι Co-founder της EnterLogic που ειδικεύεται κυρίως στο Internet Marketing. Σκοπός μου είναι να δείξω στον αρχάριο internet marketer, καθώς επίσης και τον επιχειρηματία που μόλις μπήκε στον χώρο του internet, πως να φτιάξει μια επικερδή διαδικτυακή επιχείρηση. Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, μπορείτε να με βρείτε στο Facebook, Twitter και Google Plus.


Πρόσφατα κάνοντας αναζητήσεις για τοπικούς όρους, το μάτι μου πήρε το localpages.gr. Συνήθως οι εμπορικοί οδηγοί είναι ίδιοι και δεν έχουν καμία αξία, αλλά ο συγκεκριμένος μου έκανε εντύπωση όσον αφορά το onpage seo. Για την ακρίβεια δεν ξέρω αν είναι business directory ή article directory, αλλά μου έκανε εντύπωση η λογική του. Ας πάμε για παράδειγμα και ας ψάξουμε για φούρνοι τρίκαλα. Θα δούμε ότι η συγκεκριμένη σελίδα εμφανίζεται στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης. Το domain μπορεί να έχει pr 0, αλλά λόγω του onpage seo του, καταφέρνει και εμφανίζεται σε long tail όρους χαμηλού ανταγωνισμού σε διάφορες τοπικές αναζητήσεις, μαζί με διάφορα μεγάλα directories.

Αυτό μας κάνει να φτάνουμε στο συμπέρασμα, ότι γράφοντας keyword targeted άρθρα σε μία συγκεκριμένη κατηγορία, μπορούμε να καταφέρουμε να κάνουμε τον εμπορικό οδηγό μας να “κυριαρχήσει” έναντι μεγάλων directories όπως xo, vrisko κλπ, τα οποία έχουν και μεγάλη ηλικία, αλλά και μεγάλο authority. Επίσης είναι πιο εύκολο να πουλήσεις μία τέτοια υπηρεσία, όταν πηγαίνεις στον πελάτη και του παρουσιάζεις ότι ο εμπορικός οδηγός εμφανίζεται ήδη στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων και πράγματι τα λεφτά του μπορεί να πιάσουν τόπο, αφού τοπικές επιχειρήσεις επωφελούνται αρκετά από directories. Για παράδειγμα όταν θέλω να ψάξω για κάποια πιτσαρία τοπικά, το πιο πιθανό είναι να κάνουμε μία τοπική αναζήτηση και σχεδόν πάντα, αυτό που εμφανίζεται είναι εμπορικοί οδηγοί.

Το μειονέκτημα της συγκεκριμένης τακτικής είναι ότι θα έπρεπε να γράψουμε τεράστιο όγκο άρθρων αν απευθυνόμαστε σε όλα την Ελλάδα, αλλά μπορούμε να εφαρμόσουμε τεχνικές spinning (όχι και τόσο white hat) ή να ξαναγράψουμε τα άρθρα μας για την κάθε κατηγορία. Όπως και να ‘χει εάν ο εμπορικός οδηγός που φτιάχνετε απευθύνεται αποκλειστικά για το νομό σας ή σε κάποια περιφέρεια, τότε είναι σχετικά εύκολο με την παραπάνω τεχνική να φτάσετε στην πρώτη σελίδα για τους περισσότερους όρους long tail.


Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αποκτήστε τα Παρακάτω Δύο
ΔΩΡΕΑΝ Ebook

seo ebook

Τα συγκεκριμένα ebook θα σας αποκαλύψουν κάποια από τα μεγαλύτερα μυστικά για να αυξήσετε τις θέσεις σας στο Google, καθώς επίσης και τα έσοδα σας μέσω internet!!!

  • Ανεβείτε Εύκολα Στο Google
  • Αποκτήστε Υψηλή Επισκεψιμότητα
  • Κερδίστε Περισσότερα Χρήματα

Εγγραφείτε στο Εβδομαδιαίο NEWSLETTER

&

Αποκτήστε ΔΩΡΕΑΝ το SEO Ebook
"Αποτελεσματικό Link Building" & το Ebook "Χρήματα Μέσω Internet".