Αυξάνονται οι Δαπάνες για Social Media Marketing

Το άρθρο δημοσιεύτηκε από τον Αλέξανδρος Ίτσιος

Ονομάζομαι Αλέξανδρος Ίτσιος και είμαι ο ιδρυτής της κοινότητας του ifeed. Eίμαι Co-founder της EnterLogic που ειδικεύεται κυρίως στην κατασκευη e shop, ενώ οι ιστοσελίδες seo projects & supremo hosting προσφέρουν υπηρεσίες SEO και φιλοξενίας ιστοσελίδων αντίστοιχα. Σκοπός μου είναι να δείξω στον αρχάριο internet marketer, καθώς επίσης και τον επιχειρηματία που μόλις μπήκε στον χώρο του internet, πως να φτιάξει μια επικερδή διαδικτυακή επιχείρηση. Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, μπορείτε να με βρείτε στο Facebook, Twitter και Google Plus.


Το Poll που διεξήγαγε πρόσφατα η εταιρία Webs υποδηλώνει ότι το 69% των εταιριών επενδύουν σε Social Media καμπάνιες. Παρότι όμως οι επενδύσεις ανεβαίνουν, λιγότερο από τους μισούς επενδυτές φαίνεται να είναι ικανοποιημένοι και αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι δεν επενδύουν σε “φρέσκο” περιεχόμενο.

Επίσης, το 59,4 δηλώνει ότι δεν είναι ευχαριστημένο από το ROI που είχαν από τα social media. Αν κάτι τέτοιο φυσικά ισχύει, τότε οι περισσότεροι ίσως να απορούν για ποιο λόγο γίνεται αυτός ο χαμός γύρω από τα social media και γιατί υπάρχει κόσμος που συνεχίζει και επενδύει. Η απάντηση είναι σχετικά απλή, αφού οι περισσότεροι marketers πιστεύουν ότι όσο περισσότερο ασχολούνται και επενδύουν στα Social Media, τόσο πιο αποδοτικό γίνεται με την πάροδο του χρόνου.

Η Webs υποστηρίζει ότι ο κύριος λόγος που οι περισσότερες εταιρίες δεν έχουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα, είναι επειδή δεν έχουν επενδύσει σε ελκυστικό και φρέσκο περιεχόμενο. Περισσότερο από το ένα τρίτο των marketers κάνουν δημοσιεύσεις λιγότερο από μία φορά τη βδομάδα, ενώ το 10% σπάνια κάνει κάποια δημοσίευση πάνω από 2 φορές το μήνα.

Αυτό επίσης που ενοχλεί και έχει αρνητικά αποτελέσματα είναι η επαναλαμβανόμενη θεματολογία, η οποία είναι χαρακτηριστικό τόσο στο Twitter όσο και στο Facebook.

Φυσικά, η έλλειψη χρόνου για τη δημιουργία νέου περιεχομένου είναι ένα βασικό εμπόδιο για μία επιτυχημένη Social Media καμπάνια. Ενδεχομένως θα ήταν καλό σε περίπτωση που δεν υπάρχει χρόνος να αναπτύξουμε οι ίδιοι το περιεχόμενο μας, να δώσουμε τη διαχείριση σε τρίτους ώστε να είναι πιο αποδοτική η Social Media καμπάνια μας.


Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">

Αποκτήστε τα Παρακάτω Δύο
ΔΩΡΕΑΝ Ebook

seo ebook

Τα συγκεκριμένα ebook θα σας αποκαλύψουν κάποια από τα μεγαλύτερα μυστικά για να αυξήσετε τις θέσεις σας στο Google, καθώς επίσης και τα έσοδα σας μέσω internet!!!

  • Ανεβείτε Εύκολα Στο Google
  • Αποκτήστε Υψηλή Επισκεψιμότητα
  • Κερδίστε Περισσότερα Χρήματα

Εγγραφείτε στο Εβδομαδιαίο NEWSLETTER

&

Αποκτήστε ΔΩΡΕΑΝ το SEO Ebook
"Αποτελεσματικό Link Building" & το Ebook "Χρήματα Μέσω Internet".