Microsites – Λόγοι για να μην τα Χρησιμοποιήσετε

Το άρθρο δημοσιεύτηκε από τον Αλέξανδρος Ίτσιος

Ονομάζομαι Αλέξανδρος Ίτσιος και είμαι ο ιδρυτής της κοινότητας του ifeed. Eίμαι Co-founder της EnterLogic που ειδικεύεται κυρίως στο Internet Marketing. Σκοπός μου είναι να δείξω στον αρχάριο internet marketer, καθώς επίσης και τον επιχειρηματία που μόλις μπήκε στον χώρο του internet, πως να φτιάξει μια επικερδή διαδικτυακή επιχείρηση. Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, μπορείτε να με βρείτε στο Facebook, Twitter και Google Plus.


Αρκετές φορές βλέπω στο εξωτερικό ή στην Ελλάδα κάποιες εταιρίες ή ιδιώτες να έχουν μία μεγάλη κεντρική ιστοσελίδα, και ανάλογα με τα προϊόντα τους να έχουν και μικρές ιστοσελίδες (microsites) με 3 – 4 σελίδες, οι οποίες παρουσιάζουν ξεχωριστά το κάθε προϊόν. O λόγος που γίνεται αυτή η διαδικασία, είναι επειδή αρκετοί πιστεύουν ότι έτσι θα καταφέρουν να πιάσουν μεγαλύτερο εύρος από λέξεις κλειδιά. Επηρεασμένος λοιπόν από αυτό, είχα αποφασίσει να κάνω και εγώ κάτι αντίστοιχο στις ιστοσελίδες μου, οπότε χώρισα την κάθε υπηρεσία ξεχωριστά σε διαφορετικές ιστοσελίδες.

Συμπεράσματα:

Συνήθως οι ιστοσελίδες που έχουν υπερβολικό reciprocal linking, θάβονται στα serps. Αν όμως καταφέρεις να τις συνδέσεις σωστά και να κάνεις σωστή μεταφορά του pagerank, έχεις τη δυνατότητα να εμφανιστείς γρήγορα σε υψηλές θέσεις του Google. Σε κάποιες περιπτώσεις μέχρι να καταλάβω τι γίνεται, έκανα λάθος reciprocal linking με αποτέλεσμα οι σελίδες μου να θαφτούν.

Οι σελίδες λόγω ανταλλαγής του συνδέσμων, χάνουν μία μεγάλη ποσότητα από links juice και άρα δεν μπορούν να ανεβάσουν Pagerank.

Χρειάζεται να διαχειριστούμε πολλαπλές ιστοσελίδες, πράγμα που σημαίνει ότι κάποιος μπορεί να γονατίσει από την υποστήριξη και μόνο.

Γιατί δεν θα ξανάφτιαχνα microsites:

Όταν μπήκε στη δεύτερη φάση, δηλαδή να κάνω link building στις ιστοσελίδες, είχα να βελτιστοποιήσω πέντε, αντί για μία, πράγμα που με απασχολούσε αρκετές ώρες την ημέρα, σε αντίθεση με το να είχα μία κεντρική ιστοσελίδα. Με λίγα λόγια, έπρεπε να κάνω ξεχωριστά προώθηση για την κάθε ιστοσελίδα και να διασπείρω τους συνδέσμους. Αν και σε μεγαλύτερες χώρες τα Microsites να αποτελούν την ιδανική λύση, η Ελλάδα είναι μικρή χώρα για να αξίζει να μπεις στον κόπο ή τη διαδικασία.

Το δεύτερο μεγαλύτερο μειονέκτημα, είναι ότι προκαλούν σύγχυση στο χρήστη. Διαφορετικά templates και διαφορετικά Domains, μπερδεύουν τον χρήστη ο οποίος συνήθως κάθεται μερικά δευτερόλεπτα μέσα στην ιστοσελίδα. Σκεφτείτε τι γίνεται όταν υπάρχουν πολλαπλές ιστοσελίδες.

Οι μηχανές αναζήτησης θέλουν συχνό και ποιοτικό περιεχόμενο. Όπως είναι φυσικό, δεν μπορείς να το ανανεώνεις με το ίδιο δυναμικό σε πολλαπλές ιστοσελίδες, απ’ ότι να έχεις μία ιστοσελίδα. Επίσης, το Google και οι υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης δίνουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σε μεγάλες ιστοσελίδες, οπότε χωρίζοντας τον παράγοντα περιεχόμενο, διαχωρίζουμε και τον παράγοντα εμπιστοσύνη.

Επίλογος

Ακόμη και σήμερα έχω αρκετά microsites, παρόλα αυτά προτιμώ να είναι μικρές ιστοσελίδες 1 page website (βλέπε seoprojects) και να κάνω link building, παρά να προσπαθώ να ανανεώσω το περιεχόμενο σε όλες αυτές τις ιστοσελίδες. Τέλος τα microsites μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συγκεκριμένες περιπτώσεις και να έχουν επιτυχία, απλά πρέπει να υπάρχει ένα σαφές πλάνο για το τι εξυπηρετούν.


Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αποκτήστε τα Παρακάτω Δύο
ΔΩΡΕΑΝ Ebook

seo ebook

Τα συγκεκριμένα ebook θα σας αποκαλύψουν κάποια από τα μεγαλύτερα μυστικά για να αυξήσετε τις θέσεις σας στο Google, καθώς επίσης και τα έσοδα σας μέσω internet!!!

  • Ανεβείτε Εύκολα Στο Google
  • Αποκτήστε Υψηλή Επισκεψιμότητα
  • Κερδίστε Περισσότερα Χρήματα

Εγγραφείτε στο Εβδομαδιαίο NEWSLETTER

&

Αποκτήστε ΔΩΡΕΑΝ το SEO Ebook
"Αποτελεσματικό Link Building" & το Ebook "Χρήματα Μέσω Internet".