Προσεγγίζοντας διαφορετικά τη λογική των landing pages

Το άρθρο δημοσιεύτηκε από τον Αλέξανδρος Ίτσιος

Ονομάζομαι Αλέξανδρος Ίτσιος και είμαι ο ιδρυτής της κοινότητας του ifeed. Eίμαι Co-founder της EnterLogic που ειδικεύεται κυρίως στην κατασκευη e shop, ενώ οι ιστοσελίδες seo projects & supremo hosting προσφέρουν υπηρεσίες SEO και φιλοξενίας ιστοσελίδων αντίστοιχα. Σκοπός μου είναι να δείξω στον αρχάριο internet marketer, καθώς επίσης και τον επιχειρηματία που μόλις μπήκε στον χώρο του internet, πως να φτιάξει μια επικερδή διαδικτυακή επιχείρηση. Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, μπορείτε να με βρείτε στο Facebook, Twitter και Google Plus.


Κοιτάζοντας την ιστοσελίδα της consumersinn.com/gr1/, άρχισα να αναρωτιέμαι μήπως το όλο πράγμα με τις landing pages που χρησιμοποιούμε αυτή τη στιγμή έχει αρχίσει να “βρωμάει”. Σίγουρα αυτή η μέθοδος έχει αποδειχθεί ότι πουλάει, αλλά ολοένα και περισσότερος κόσμος έχει αρχίσει να συνηθίζει αυτό το συγκεκριμένο στυλ που έχουν οι landing pages. Από την άλλη, τα blogs ανεβαίνουν ολοένα και περισσότερο και φυσικά κάνουν τον ενδιαφερόμενο να αγοράσει πιο εύκολα, μιας και έχουμε συνηθίσει μέσα σε αυτά να παρουσιάζουμε πραγματικά βιώματα από προϊόντα ή υπηρεσίες που έχουμε δοκιμάσει.

Βλέποντας λοιπόν την ιστοσελίδα της consumersinn πραγματικά άρχισα να σκέφτομαι πως το layout της είναι αρκετά πιο πειστικό προς τον μέσο χρήστη, αλλά και εμένα. Πόσο εμπιστοσύνη μπορεί να προσδώσει στο μέσο χρήστη μία απλή τυπική landing page σε σχέση με μία landing page που φαίνεται σαν υποσελίδα ενός blog/portal;  Αυτό είναι σίγουρα κάτι που θα ήθελα να δοκιμάσω στο μέλλον με τις microniche ιστοσελίδες μου.

Εάν κάποιος από εσάς έχει δοκιμάσει αντίστοιχα να κάνει landing pages όπως το consumersinn, θα χαιρόμουν να ακούσω απόψεις.


Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">

Αποκτήστε τα Παρακάτω Δύο
ΔΩΡΕΑΝ Ebook

seo ebook

Τα συγκεκριμένα ebook θα σας αποκαλύψουν κάποια από τα μεγαλύτερα μυστικά για να αυξήσετε τις θέσεις σας στο Google, καθώς επίσης και τα έσοδα σας μέσω internet!!!

  • Ανεβείτε Εύκολα Στο Google
  • Αποκτήστε Υψηλή Επισκεψιμότητα
  • Κερδίστε Περισσότερα Χρήματα

Εγγραφείτε στο Εβδομαδιαίο NEWSLETTER

&

Αποκτήστε ΔΩΡΕΑΝ το SEO Ebook
"Αποτελεσματικό Link Building" & το Ebook "Χρήματα Μέσω Internet".