Συμβουλές για Επιλογή Domain

Το άρθρο δημοσιεύτηκε από τον Αλέξανδρος Ίτσιος

Ονομάζομαι Αλέξανδρος Ίτσιος και είμαι ο ιδρυτής της κοινότητας του ifeed. Eίμαι Co-founder της EnterLogic που ειδικεύεται κυρίως στην κατασκευη e shop, ενώ οι ιστοσελίδες seo projects & supremo hosting προσφέρουν υπηρεσίες SEO και φιλοξενίας ιστοσελίδων αντίστοιχα. Σκοπός μου είναι να δείξω στον αρχάριο internet marketer, καθώς επίσης και τον επιχειρηματία που μόλις μπήκε στον χώρο του internet, πως να φτιάξει μια επικερδή διαδικτυακή επιχείρηση. Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, μπορείτε να με βρείτε στο Facebook, Twitter και Google Plus.


Η επιλογή του domain είναι αρκετές φορές δύσκολη διαδικασία. Συνήθως υπάρχει μία “πάλη” μεταξύ των keyword targeted domains και αυτών που προσπαθούμε να κάνουμε Branding. Αν και στα affiliate sites προσπαθούμε να είμαστε πολλοί συγκεκριμένοι με το domain μας προκειμένου να εμφανιστεί η ιστοσελίδα μας για έναν συγκεκριμένο όρο, δεν ισχύει και το ίδιο με τις επαγγελματικές μας ιστοσελίδες. Αυτό που πάσχουν πολλά από τα keyword targeted domains είναι ότι είναι περισσότερες από 2 λέξεις κλειδιά. Σε καμία περίπτωση δεν συνιστώ domains με πάνω από 2 λέξεις, καθότι φαίνεται να “χάνουν” τη δύναμη τους και φαίνονται υποδεέστερα στο μέσο καταναλωτή. Επίσης, είναι δύσκολο αρκετές φορές να θυμηθούμε μεγάλα ονόματα. Σκεφτείτε για παράδειγμα ένα όνομα όπως το web news, σε σχέση με το web pro news. Το web news δίνει μια διαφορετική αίσθηση και αύρα ως κάτι καλύτερο, άσχετα με το ποιο είναι καλύτερο.

Συνοπτικά λοιπόν, θα επέλεγα σύντομα domains μέχρι 2 λέξεις ή domains τα οποία είναι εύκολο να τα θυμηθούμε για την επαγγελματική μας ιστοσελίδα (π.χ. Twitter).


Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">

Αποκτήστε τα Παρακάτω Δύο
ΔΩΡΕΑΝ Ebook

seo ebook

Τα συγκεκριμένα ebook θα σας αποκαλύψουν κάποια από τα μεγαλύτερα μυστικά για να αυξήσετε τις θέσεις σας στο Google, καθώς επίσης και τα έσοδα σας μέσω internet!!!

  • Ανεβείτε Εύκολα Στο Google
  • Αποκτήστε Υψηλή Επισκεψιμότητα
  • Κερδίστε Περισσότερα Χρήματα

Εγγραφείτε στο Εβδομαδιαίο NEWSLETTER

&

Αποκτήστε ΔΩΡΕΑΝ το SEO Ebook
"Αποτελεσματικό Link Building" & το Ebook "Χρήματα Μέσω Internet".