Subscribe:Posts Comments

You Are Here: Home » E-commerce, Internet Marketing, Τελευταία άρθρα » Αποφασίζοντας ποιοι Πελάτες σας Συμφέρουν

Εάν θα ακουστεί τρελό στους περισσότερους από εμάς, δεν θα έπρεπε να παρέχουμε υπηρεσίες στον κάθε ένα που είναι διατεθειμένος να αγοράσει από εμάς. Εάν το σκεφτούμε λιγάκι, θα καταλάβετε ότι έχω δίκιο. Συγκεκριμένα, υπάρχουν κάποιοι πελάτες που δεν αξίζει να ασχοληθούμε μαζί τους, καθότι ο χρόνος, η συντήρηση και πολλές φορές το “πρήξιμο” δεν αξίζουν το κόστος για να ασχοληθούμε μαζί τους.

Η πραγματικότητα είναι ότι οι περισσότεροι από εμάς μπορούμε να αναγνωρίσουμε αυτούς τους “προβληματικούς πελάτες” από χίλια μέτρα μακριά. Κάτι στη συμπεριφορά τους είναι που τους κάνει να εμφανίζονται τα κόκκινα σημαιάκια, πριν καν γίνει η αγοραπωλησία. Πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και να παρατηρείτε αυτά τα σημάδια, τα οποία σας προειδοποιούν για το αν πρόκειται για προβληματικούς πελάτες.

Σε τέτοιες περιπτώσεις καλό θα ήταν να έχετε μία προκαθορισμένη και ευγενική συμπεριφορά, ώστε να απομακρύνεται αυτούς τους πελάτες μακριά σας. Αυτό θα έπρεπε να γίνεται πάντα με προσοχή, χωρίς να θίξετε κάποιον ή να υπονοήσετε ότι είναι “πρήχτης”. Αποφεύγοντας τέτοιου είδους πελάτες θα είστε σε πολύ καλύτερη ψυχική διάθεση και δεν θα έχετε χαμηλό ROI.

Στις περισσότερες περιπτώσεις βγάζουμε κέρδος από τους πελάτες που μπορούμε να συνεργαστούμε άψογα μαζί τους και να κερδίσουμε από αυτούς.

Σας εγγυώμαι ότι αποφεύγοντας τέτοιους πελάτες δεν θα το μετανιώσετε και θα έχετε χρόνο να βρείτε πελάτες που είναι συνεργάσιμοι και έχουν λογικές απαιτήσεις.

About the author

Αλέξανδρος Ίτσιος wrote 239 articles on this blog.

Ο Αλέξανδρος Ίτσιος είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη της κοινότητας του ifeed. Αυτή τη στιγμή εργάζεται στη seo projects (SEO) μία εταιρεία ειδικευμένη στην βελτιστοποίηση – προώθηση ιστοσελίδων, τις υπηρεσίες seo και το internet marketing. web hosting greece, Twitter, Facebook.

Σχετικά άρθρα:

  1. Freelancers, πως να αυξήσουμε τους πελάτες μας;
  2. Τι Δεν Θέλετε να Ακούσετε τους Πελάτες σας να Λένε
  3. Αποτυχία με τους Πελάτες και Φόβοι
  4. Πάρτε το πάνω χέρι στους Πελάτες σας
  5. Μόνο για εταιρικούς πελάτες το HP Slate

2 Comments

  1. Rapsos13 says:

    Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.Αυτό το συμπέρασμα βέβαια δεν υπάρχει μόνο για της εταιρίες διαδικτύου αλλά γενικά για όλες τις δουλείες.Το πάν για καλύτερη απόδοση στην δουλεία είναι η ψυχολογία και το καλό περιβάλλον όσο και αν αυτός σε μερικούς ακούγετε τρελό.Ένας εργαζόμενος με “πρήξα” ή υπερβολικά απαιτητικό εργοδότη αυξάνει πολύ τις πιθανότητες του να κάνει λάθος ή ακόμα χειρότερα να νομίζει ότι έκανε λάθος.

    • Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό αλλά οι περισσότεροι εργοδότες δεν μπορούν να το καταλάβουν αυτό. Συχνά διάφοροι φίλοι μου που είναι επιχειρηματίες μου λένε ότι οι υπάλληλοι τους δεν αποδίδουν ή ότι δεν συνεισφέρουν αρκετά. Αν τον άλλο τον πληρώνεις 20 ευρώ τη μέρα και τον “στολίζεις” καθημερινά είναι φυσικό ότι δεν θα αποδώσει και ότι δεν θα παραμείνει για πολύ. Βέβαια, ο υπάλληλος δεν έχει να κερδίσει και τίποτα από το να δουλέψει παραπάνω υπό τέτοιες συνθήκες. Αν ο επιχειρηματίας κερδίσει, αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ο υπάλληλος θα πάρει αύξηση η ποσοστά.

Leave a Reply

© 2011 ifeed · Subscribe:PostsComments