Subscribe:Posts Comments

You Are Here: Home » E-commerce, Internet Marketing, Κατασκευή Ιστοσελίδων, Τελευταία άρθρα » SEO και Διπλότυπο Περιεχόμενο

Δεν είναι λίγες οι φορές που ακούμε από αρκετούς, ότι η Google απεχθάνεται το διπλότυπο περιεχόμενο και ότι σε αρκετές περιπτώσεις δίνει κακή βαθμολογία σε αυτές τις ιστοσελίδες ή ότι δεν διαβάζει τη συγκεκριμένη σελίδα και δεν την καταχωρεί στο ευρετήριο της.

Συγκεκριμένα, η Google απεχθάνεται το διπλότυπο περιεχόμενο στις ίδιες ιστοσελίδες και όχι σε τρίτες ιστοσελίδες. Αν για παράδειγμα έχουμε ένα domain (π.χ. mydomain.com) και εκεί μέσα έχουμε διπλότυπο περιεχόμενο, αυτό θα μπορούσε να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα στις κατατάξεις μας, εάν φυσικά αυτό γίνεται σε υπερβολικό βαθμό, με σκοπό να εξαπατήσουμε το Google.

Η άποψη μου ότι το Google συνεχίζει και θα συνεχίζει να καταχωρεί διπλότυπο περιεχόμενο από τρίτες σελίδες, πιστεύω ότι θα συνεχίσει να υφίστανται. Υπάρχουν για παράδειγμα αμέτρητα e-shops, τα οποία έχουν ακριβώς την ίδια περιγραφή, εικόνες και περιεχόμενο. Παρόλα αυτά, όλες αυτές οι σελίδες διαβάζονται από το Google και καταχωρούνται στο ευρετήριο του. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι παίρνουν και καλή βαθμολογία στα οργανικά αποτελέσματα του.

Η εμπειρία μου μου έχει δείξει, ότι αν έχουμε διπλότυπο περιεχόμενο στην ιστοσελίδα μας έως και 50%, μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα στην κατάταξη των οργανικών αποτελεσμάτων. Δεν υπάρχει επομένως φόβος ότι η σελίδα μας θα πάρει κάποια ποινή από το Google ή ότι το άρθρο που έγινε αντιγραφή ότι δεν θα εμφανιστεί στο Google.

About the author

Αλέξανδρος Ίτσιος wrote 233 articles on this blog.

Ο Αλέξανδρος Ίτσιος είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη της κοινότητας του ifeed. Αυτή τη στιγμή εργάζεται στη seo projects (SEO) μία εταιρεία ειδικευμένη στην βελτιστοποίηση – προώθηση ιστοσελίδων, τις υπηρεσίες seo και το internet marketing. web hosting greece, Twitter, Facebook.

Σχετικά άρθρα:

  1. Αλλαγή του Αλγόριθμου της Google για το Διπλότυπου Περιεχόμενο

Leave a Reply

© 2011 ifeed · Subscribe:PostsComments