Subscribe:Posts Comments

You Are Here: Home » E-commerce, Internet Marketing, Τελευταία άρθρα » URL Shorteners Μειονεκτήματα στο Seo

Όταν ξεκίνησαν να δημιουργούνται υπηρεσίες τύπου url shorteners, δεν είχα δώσει ιδιαίτερη σημασία σε αυτές και πίστευα ότι δεν θα έχουν μεγάλη ανταπόκριση από τον κόσμο. Έπειτα εμφανίστηκε το Twitter και όλα άλλαξαν. Σήμερα, είναι σχεδόν αδιανόητο να έχουμε twitter και να μην χρησιμοποιούμε κάποια υπηρεσία url shortener. Αν και αρκετοί είναι υπέρμαχοι των url shorteners, θα παρουσιάσω όσο πιο αντικειμενικά γίνεται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα τους.

Πλεονεκτήματα URL Shorteners

Είναι μικρά URL, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε Tweets.

 

Μειονεκτήματα URL Shorteners

Όλες αυτές οι υπηρεσίες, έχουν από πίσω τους εταιρίες οι οποίες διαχειρίζονται αυτό τον μεγάλο όγκο επισκεπτών. Δεν θα μπω σε αναλύσεις ή να ερωτηθώ για το πως βγάζουν χρήματα, αλλά όπως όλες οι εταιρίες, οι servers έχουν downtimes. Εάν ο server πέσει, έχουν εξαφανιστεί αυτομάτως και όλοι οι σύνδεσμοι προς την ιστοσελίδα σας.

Οι χρήστες δεν ξέρουν τι κλικάρουν. Εάν βάλουμε το σύνδεσμο μας, ο χρήστης βλέπει την ιστοσελίδα που κάνει κλικ. Με τα url shorteners, ο χρήστης δεν γνωρίζει τι κρύβεται πίσω από τον σύνδεσμο.

Οι σύνδεσμοι που δημιουργούνται απευθείας, μεταφέρουν περισσότερο Link Juice. Έτσι όταν βάζουμε έναν ενδιάμεσο σύνδεσμο, χάνουμε αυτομάτως μεγάλο μέρος από αυτό. Ακόμη και στο Twitter που οι σύνδεσμοι είναι no follow, υπάρχει μεταφορά link juice, επομένως θα ήταν καλύτερο να είναι ο σύνδεσμος μας απευθείας, απ’ ότι κάποιο URL Shortener.

Δεν ενισχύεται το Brand Name της ιστοσελίδας. Είναι διαφορετικό ο χρήστης να βλέπει το σύνδεσμο μας, απ’ ότι να βλέπει ένα άγνωστο url. Επίσης, το url μπορεί να περάσει και anchor text, κάτι το οποίο δεν γίνεται με τα Url Shorteners.

Social Media και serps. Δεν είναι μυστικό πλέον ότι τα Social Media (facebook, twitter) μετράνε για την αύξηση των οργανικών μας θέσεων. Αν έχουμε απευθείας το url της ιστοσελίδας μας, το Google το θεωρεί ως ένδειξη εμπιστοσύνης και πιθανότατα να μετρήσει στα οργανικά αποτελέσματα.

 

About the author

Αλέξανδρος Ίτσιος wrote 233 articles on this blog.

Ο Αλέξανδρος Ίτσιος είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη της κοινότητας του ifeed. Αυτή τη στιγμή εργάζεται στη seo projects (SEO) μία εταιρεία ειδικευμένη στην βελτιστοποίηση – προώθηση ιστοσελίδων, τις υπηρεσίες seo και το internet marketing. web hosting greece, Twitter, Facebook.

Σχετικά άρθρα:

  1. Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα των Social Media
  2. URL Shorteners: Έχουν την Ίδια Ισχύ;

Leave a Reply

© 2011 ifeed · Subscribe:PostsComments