You Are Here: Home » E-commerce, Internet Marketing, Τελευταία άρθρα » Η Google Σκέφτεται να Αλλάξει τη Θέση των URLs στα Οργανικά Αποτελέσματα
Η Google Σκέφτεται να Αλλάξει τη Θέση των URLs στα Οργανικά Αποτελέσματα
Posted by Αλέξανδρος Ίτσιος on May 29, 2011 //
Πρόσφατα διάβασα στο webmasterworld σχετικά με την νέα αλλαγή που σκέφτεται να κάνει η Google στα urls που εμφανίζονται στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Όπως όλοι γνωρίζουμε τα αποτελέσματα αναζήτησης εμφανίζουν τον τίτλο της ιστοσελίδας πρώτα, έπειτα την περιγραφή και ακριβώς από κάτω το URL. H Google όμως σκέφτεται να το αλλάξει αυτό απ’ ότι δείχνουν τα πράγματα. Παρακάτω παραθέτω μία εικόνα για το πως σκέφτονται να εμφανίζουν τα οργανικά αποτελέσματα.
Κάποιοι βέβαια τους αρέσει περισσότερο, ενώ κάποιους άλλους λιγότερο αυτή η νέα εμφάνιση.
About the author
Αλέξανδρος Ίτσιος wrote 239 articles on this blog.
Ο Αλέξανδρος Ίτσιος είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη της κοινότητας του ifeed. Αυτή τη στιγμή εργάζεται στη seo projects (SEO) μία εταιρεία ειδικευμένη στην βελτιστοποίηση – προώθηση ιστοσελίδων, τις υπηρεσίες seo και το internet marketing. web hosting greece, Twitter, Facebook.
Σχετικά άρθρα:
- H Google σας βρίσκει ελεύθερη θέση στάθμευσης
- Google Ban
- Google Correlate
- Ελληνικά Bookmarking Sites – Κατακτήστε το Google
- Google Search Blog
Νομίζω είναι πιο πρακτικό και “εύκολο” για το μάτι έτσι!
Σε γενικές γραμμές η Google πάντα προβαίνει σε μελέτη πριν προβεί σε αλλαγές. Και εγώ πιστεύω ότι είναι μία πιο σωστή κίνηση.