Subscribe:Posts Comments

You Are Here: Home » E-commerce, Internet Marketing, Τελευταία άρθρα » Αύξηση των δαπανών για video ads

Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις είναι έξω από τη δυνατότητα των μικρομεσαίων εταιριών. Παρόλα αυτά, η online διαφήμιση μέσω video είναι κάτι που μπορεί ο καθένας να κάνει και όπως φαίνεται παρουσιάζει αύξηση το τελευταίο διάστημα. Σύμφωνα με έρευνα της Brightroll, το 65% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι θα προτιμήσουν την online διαφήμιση αντί της τηλεόρασης και ένα 30% ανέφερε ότι τα online videos είναι τόσο αποδοτικά όσο η τηλεόραση.

Μέχρι στιγμής αυτό που εμποδίζει τους περισσότερους από το να κάνουν αγορές σε video ads είναι το κόστος, η εκπαίδευση και ο τρόπος να συλλέξουν τα δεδομένα. Αυτό που είναι ξεκάθαρο πάντως, είναι ότι τα video ads έχουν αρχίσει να παρουσιάζουν αύξηση το τελευταίο διάστημα και το youtube να καταφέρει να αυξήσει τα έσοδα του σημαντικά αν και ακόμη είναι μία ζημιογόνος επιχείρηση. Προσωπική μου άποψη είναι ότι αργά και σταθερά, τα videos θα αντικαταστήσουν τις διαφημιστικές καμπάνιες στην τηλεόραση αφού σταδιακά γίνονται πιο στοχευμένες διαφημίσεις.

About the author

Αλέξανδρος Ίτσιος wrote 239 articles on this blog.

Ο Αλέξανδρος Ίτσιος είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη της κοινότητας του ifeed. Αυτή τη στιγμή εργάζεται στη seo projects (SEO) μία εταιρεία ειδικευμένη στην βελτιστοποίηση – προώθηση ιστοσελίδων, τις υπηρεσίες seo και το internet marketing. web hosting greece, Twitter, Facebook.

Σχετικά άρθρα:

  1. Δημιουργία video με το Pinnacle Studio Ultimate
  2. [Ελληνικό video tutorial] Blog comments και η χρήση τους στο SEO

Leave a Reply

© 2011 ifeed · Subscribe:PostsComments