Subscribe:Posts Comments

You Are Here: Home » E-commerce, Internet Marketing, Τελευταία άρθρα » Οι καταναλωτές εμπιστεύονται το internet

Όταν πρόκειται για προϊόντα που θέλουν να αγοράσουν οι καταναλωτές, οι ανασκοπήσεις (reviews) από το internet φαίνεται να είναι αυτό που εμπιστεύονται περισσότερο οι καταναλωτές. Αυτή η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τη Yahoo και η έρευνα λέγεται “The Long and Winding Road: Gamesmanship of Shopping”.  Σύμφωνα με την νέα έρευνα, το 69% των ερωτηθέντων εμπιστεύεται περισσότερο το internet από τα offline μέσα, όπως η τηλεόραση και τα περιοδικά.

Το θετικό είναι ότι με το internet υπάρχει η δυνατότητα ο καταναλωτής να ψάξει αρκετά για ένα προϊόν πριν καταλήξει στην αγορά του. Η ενδεδειγμένη μέθοδος φυσικά είναι μέσα από τις μηχανές αναζήτησης ή από φίλους στα Social Media.

Αυτό που τονίζει επίσης η έρευνα είναι ότι η προώθηση των προϊόντων δεν είναι μονοδιάστατη πλέον, αλλά χρειάζεται πολύπλευρη προσέγγιση προκειμένου να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του καταναλωτή.

About the author

Αλέξανδρος Ίτσιος wrote 159 articles on this blog.

Ο Αλέξανδρος Ίτσιος είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη της κοινότητας του ifeed. Αυτή τη στιγμή εργάζεται στη seo projects (SEO) μία εταιρεία ειδικευμένη στην βελτιστοποίηση – προώθηση ιστοσελίδων, τις υπηρεσίες seo και το internet marketing. web hosting greece, Twitter, Facebook.

Σχετικά άρθρα:

  1. Που ψάχνουν οι Καταναλωτές;
  2. Δωρεάν Διαφήμιση Στο Internet – www.Tads.gr
  3. Αξίζει να εφαρμόσετε μια καμπάνια internet marketing στο site σας;
  4. Βήματα για μια Επιτυχημένη Internet Marketing Καμπάνια
  5. Η επανάσταση των Social Media. Μια νέα εποχή internet marketing

1 Comment

  1. Η τηλεόραση συνήθως προβάλλει μόνο διαφημιστικές καταχωρήσεις και καθόλου τεχνικά χαρακτηριστικά, άρα δεν μπορούμε να κρίνουμε αντικειμενικά.

    Τα περιοδικά ίσως έχουν άρθρα ή/και συγκριτικούς πίνακες με τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά και πάλι τα σχόλια των συντακτών μπορεί να κρύβουν

    Το διαδίκτυο;

    Η επικράτηση του διαδικτύου σαν μέσο έρευνας αγοράς δεν έγκειται μόνο στη διαδραστικότητά του, αλλά και στην αμεροληψία του:

    Υπάρχουν ένα σωρό ανεξάρτητες κριτικές για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία σε forums, blogs και κοινωνικά δίκτυα.

    Και ακόμα και αν κάποιες πηγές μεροληπτούν, είναι τέτοιο το πλήθος των πηγών και τόσο εύκολη η αναζήτησή τους ώστε μπορούμε να εξάγουμε ένα “αντικειμενικό” συμπέρασμα.

Leave a Reply

© 2011 ifeed · Subscribe:PostsComments