Subscribe:Posts Comments

You Are Here: Home » E-commerce, Internet Marketing, Τελευταία άρθρα » Τι Δεν Θέλετε να Ακούσετε τους Πελάτες σας να Λένε

Όλοι μας θέλουμε πελάτες που να είναι συνεπείς, να πληρώνουν στην ώρα τους, να μην θέλουν να αλλάξουν πολλά πράγματα σε ένα project και να μένουν απόλυτα ευχαριστημένοι. Μακάρι να υπήρχαν τέτοιοι πελάτες (έτυχε κάποτε να έχω έναν), αλλά δυστυχώς δεν ζούμε σε τέλειο κόσμο. Ως ελεύθεροι επαγγελματίες θα συναντήσουμε αρκετές δυσάρεστες περιπτώσεις, για αυτό παραπέμπω κάποια πράγματα που θα έπρεπε να σας θέτουν σε συναγερμό όταν τα λένε οι πελάτες σας.

Προκαταβολή…

Εγώ: Καλώς, μόλις λάβω την προκαταβολή, θα ξεκινήσω να εργάζομαι στο project σας.

Πελάτης: Μπορείς να ξεκινήσεις και τα χρήματα θα στα βάλω στο τέλος της εβδομάδας… Όπως και να έχει, θα πληρωθείς μέχρι το τέλος.

Εγώ: Με όλο το σεβασμό, η πολιτική της εταιρίας μας είναι να ξεκινάμε να εργαζόμαστε αφού λάβουμε μία προκαταβολή.

Η παραπάνω συζήτηση έχει γίνει αρκετές φορές με πελάτες. Μπορεί να έχω αναγκαστεί να πάω μία ή δύο φορές και στο τέλος να καταλήγουμε στην παραπάνω κατάσταση. Η προκαταβολή είναι πάντα μία ένδειξη καλής θέλησης από τον πελάτη προς εσάς. Εάν δεν δεχτεί να δώσει προκαταβολή, τότε σίγουρα θα αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα στο μέλλον. Καλό θα ήταν η προκαταβολή να συνοδεύεται από κάποια σύμβαση εργασίας ή συμβόλαιο, αλλά επειδή είμαστε στην Ελλάδα και αυτό σπάνια συμβαίνει (ιδιαίτερα σε projects του χιλιάρικου), απαραίτητη προϋπόθεση είναι η προκαταβολή, με την οποία θα αγοράσετε σε πρώτη φάση το πακέτο φιλοξενίας, το domain και ίσως το template ή τα γραφικά για την ιστοσελίδα.

 

Δεν λάβαμε τον λογαριασμό τραπέζης σας…

Εγώ: Γεια σας, σας απέστειλα το λογαριασμό τραπέζης για την εξόφληση του υπολοίπου. Το λάβατε;

Πελάτης: Ποτέ δεν έλαβα κάτι τέτοιο.

Εγώ: Σας το έστειλα αρκετές φορές, χωρίς να λάβω κάποιο σφάλμα από το email μου.

Πελάτης: Δυστυχώς δεν λάβαμε το σχετικό e-mail. Θα το χρειαστούμε όμως για την ολοκλήρωση της πληρωμής σας.

Οι σχέσεις που έχουμε με τους πελάτες μας είναι σημαντική και πολύτιμη. Δεν θέλουμε να έρθουμε σε αντιπαράθεση μαζί τους. Μπορεί να είναι κακοπληρωτές, αλλά μπορεί να μας συστήσουν σε φίλους τους ή να μας δώσουν άλλα projects στο μέλλον. Επιμείνετε να στέλνετε ξανά το λογαριασμό και να τους τηλεφωνείτε συχνά. Σε περίπτωση που πρόκειται για κατασκευή ιστοσελίδας, καλό θα ήταν να την έχετε κλειδωμένη μέχρι να ολοκληρωθεί η εξόφληση της.

 

Θα Έπρεπε να Αλλαχτούν Κάποια Πράγματα στη Σελίδα μου…

Εγώ: Η σελίδα σας είναι έτοιμη, σύμφωνα με τις οδηγίες σας. Πως σας φαίνεται;

Πελάτης: Είναι αρκετά καλή, αλλά θα ήθελα να αλλάξει λίγο ο χρωματισμός και κάποιες εικόνες…

Εδώ το συμβόλαιο ή η σύμβαση έργου, μας λύνει τα χέρια (αν έχουμε κάνει). Αν δεν έχουμε κάνει, καλό θα ήταν να έχουμε συμφωνήσει με τον πελάτη πόσες και τι αλλαγές θα κάνουμε μέσα στη τιμή του πακέτου.

About the author

Αλέξανδρος Ίτσιος wrote 239 articles on this blog.

Ο Αλέξανδρος Ίτσιος είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη της κοινότητας του ifeed. Αυτή τη στιγμή εργάζεται στη seo projects (SEO) μία εταιρεία ειδικευμένη στην βελτιστοποίηση – προώθηση ιστοσελίδων, τις υπηρεσίες seo και το internet marketing. web hosting greece, Twitter, Facebook.

Σχετικά άρθρα:

  1. Freelancers, πως να αυξήσουμε τους πελάτες μας;
  2. Γιατί τα social media αποτελούν καλύτερη επένδυση από το seo για τους Bloggers!
  3. Μόνο για εταιρικούς πελάτες το HP Slate

Leave a Reply

© 2011 ifeed · Subscribe:PostsComments