Subscribe:Posts Comments

You Are Here: Home » E-commerce, Κατασκευή Ιστοσελίδων, Τελευταία άρθρα » Ποια Meta Tags καταλαβαίνει το Google

Ποια Meta Tags καταλαβαίνει το Google

Έχουν γίνει αμέτρητες συζητήσεις πάνω στα meta tags, καθώς επίσης και τη σημαντικότητα τους ή όχι. Δεν είναι λίγες οι σελίδες στις οποίες έχουμε παρατηρήσει meta tags του τύπου <meta name=”revisit-after” content=”15 days”> και κάθε λογής άσχετα meta tags. Συγκεκριμένα το παραπάνω meta tags δεν χρησιμοποιούνταν ποτέ από τις μηχανές αναζήτησης όπως το Google, και πιθανότατα δεν θα χρησιμοποιηθεί ποτέ. Συγκεκριμένα, το συγκεκριμένο meta tag χρησιμοποιήθηκε από τη searchBC. Λόγω της παραφιλολογίας που αναπτύχθηκε γύρω από το συγκεκριμένο meta tag, αλλά και από αρκετά άλλα meta tags, συναντούμε αμέτρητες φορές άσχετα meta tags στο <head> των ιστοσελίδων. Καλό θα ήταν πριν προβούμε στην τοποθέτηση διαφόρων meta, να κάνουμε μία έρευνα για το πια είναι έγκυρα. Την πιο αξιόπιστη πηγή αποτελούν οι δημοσιεύσεις της ίδιας της μηχανής αναζήτησης. Στην περίπτωση της Google, μπορείτε να δείτε ποια meta tags είναι έγκυρα, στην παρακάτω διεύθυνση: http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=79812

About the author

Αλέξανδρος Ίτσιος wrote 240 articles on this blog.

Ο Αλέξανδρος Ίτσιος είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη της κοινότητας του ifeed. Αυτή τη στιγμή εργάζεται στη seo projects (SEO) μία εταιρεία ειδικευμένη στην βελτιστοποίηση – προώθηση ιστοσελίδων, τις υπηρεσίες seo και το internet marketing. web hosting greece, Twitter, Facebook.

Δεν βρέθηκαν σχετικά άρθρα

Leave a Reply

© 2010 ifeed · Subscribe:PostsComments