Subscribe:Posts Comments

You Are Here: Home » E-commerce, Internet Marketing, Τελευταία άρθρα » Συνοπτικός Οδηγός SEO

Το πρώτο βήμα για μια πετυχημένη καμπάνια seo, είναι να σκεφτείτε ποιες λέξεις χαρακτηρίζουν τον ανταγωνισμό σας και θεωρείτε ότι αντιπροσωπεύουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Για να δείτε πόσες είναι οι μηνιαίες αναζητήσεις κάθε μήνα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Keyword Tool της Google. Αφού εισάγετε μία μία τις λέξεις ή φράσεις κλειδιά που σκέφτεστε, πραγματοποιήστε αναζήτηση. Έπειτα επιλέξτε από τα αριστερά, την επιλογή για Ακριβή αναζήτηση.

Έπειτα μεταβείτε σε κάποια εταιρία καταχώρησης domain και βρείτε ένα όνομα που να χαρακτηρίζει το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Εάν είναι εφικτό, φροντίστε το Domain να περιέχει λέξεις ή φράσεις κλειδιά σχετικές με το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Βάλτε στον τίτλο της ιστοσελίδα σας τη σχετική λέξη ή φράση κλειδί, καθώς επίσης και στο meta description. Καλό θα ήταν η κάθε σελίδα να έχει μοναδικό τίτλο και περιγραφή. Έτσι θα διευκολύνετε τόσο τους χρήστες σας, όσο και τις μηχανές αναζήτησης.

Η κάθε σελίδα καλό θα ήταν να έχει επικεφαλίδα (h1) και υποκεφαλίδα (h2). Εάν είναι εφικτό προσπαθείστε να βάλετε λέξεις κλειδιά στην αρχή του κειμένου, καθώς επίσης και όπου αλλού είναι εφικτό.

Μην ξεχνάτε να βάζετε alt attributes στις εικόνες της ιστοσελίδας σας.

Δημιουργείστε ένα Google Webmasters Account και υποβάλλετε την ιστοσελίδα σας.

Δημιουργείστε έναν xml ιστοχάρτη και υποβάλετε τον στα webmaster tools.

 

About the author

Αλέξανδρος Ίτσιος wrote 239 articles on this blog.

Ο Αλέξανδρος Ίτσιος είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη της κοινότητας του ifeed. Αυτή τη στιγμή εργάζεται στη seo projects (SEO) μία εταιρεία ειδικευμένη στην βελτιστοποίηση – προώθηση ιστοσελίδων, τις υπηρεσίες seo και το internet marketing. web hosting greece, Twitter, Facebook.

Σχετικά άρθρα:

  1. Συνοπτικός Οδηγός για το PayPal
  2. Παρουσίαση e-book: Οδηγός Βελτιστοποίησης Ιστοσελίδων
  3. Οδηγός SEO
  4. Οδηγός εγκατάστασης Ubuntu 10.04
  5. Οδηγός ασφαλούς χρήσης του Internet

8 Comments

  1. greekcode says:

    Η κάθε σελίδα καλό θα ήταν να έχει επικεφαλίδα (h1) και υποκεφαλίδα (h2).

    δλδ αν πχ μιλαμε για ενα ετοιμο CMS πχ τα κλασσικα joomla, wordpress οταν λεμε επικεφαλιδα εννοουμε το title του article ?

    Ή το κειμενο μεσα στο article να εχει επικεφαλιδα?

    σορρυ απλα μπερδευτηκα λιγο ως τωρα πιστευα πως μιλουσαμε για τον τιτλο

    thnx

  2. greek code καλησπέρα. Όταν εννοώ επικεφαλίδα εννοώ h1 και υποκεφαλίδα, εννοώ h2.
    Τα Title tags είναι διαφορετικό πράγματα και εμφανίζονται μέσα στο head της ιστοσελίδας.

    Παράδειγμα:
    Τίτλος Σελίδας (title tag) Συνοπτικός Οδηγός Seo.
    Επικεφαλίδα σελίδας (h1) συνοπτικός οδηγός seo.
    υποκεφαλίδα σελίδας (h2) Δείτε τον παρακάτω συνοπτικό οδηγό seo.

  3. greekcode says:

    καλημερα

    και sorry που ρωταω παλι…αλλα απο οσο βλεπω εσυ στο κειμενο δεν χρησιμοποιεις καθολου to h1 tag…εκτος αν κανω κατι λαθος εγω …

    δλδ ο τιτλος της σελιδας ειναι μεσα σε h2 και απο εκει κ περα το κειμενο χωρις κανενα tag. Ετσι τουλαχιστον το βλεπω εγω :P

    ευχαριστω πολυ!

    • Αν αναφέρεσαι στο ifeed, όχι δεν κάνεις λάθος. Αυτό γίνεται καθότι τα περισσότερα cms, πχ joomla και wordpress, έχουν φτιαχτεί με την εξής λογική:
      h1 θα βάζουμε στο site title.
      h2 θα βάζουμε στον τίτλο του κειμένου.
      h3 θα βάζουμε στον τίτλο του sidebar.
      Έχουν φτιαχτεί δηλαδή με την παραπάνω ιεραρχία.
      Την παραπάνω δημοσίευση την έγραψα, χωρίς να έχω στο μυαλό μου αν απευθύνομαι σε custom συστήματα ή σε έτοιμα, αλλά τι είναι ιδανικό από πλευράς seo. Για αυτό βλέπεις να γίνεται κάτι τέτοιο και στο ifeed, αφού το cms που χρησιμοποιούμε είναι wordpress. Επίσης, τα h1 και h2 tags, είναι απλά ένας από τους αμέτρητους παράγοντες κατάταξης και δεν μετράνε όσο στο παρελθόν.
      Για να σου δώσω ένα οπτικό παράδειγμα, η παρακάτω σελίδα, χωρίς καθόλου backlinks, εμφανίζεται 2η για τον όρο εταιρείες ανάπτυξης ιστοσελίδων, μόνο και μόνο από το onpage seo.

      • greekcode says:

        ευχαριστω κ παλι

        οντως για την εταιρια εχεις δικιο αν κ δε “φαινεται” να εχει κανει τπτ το τρομερο στην σελιδα της…κ χωρις καθολου backlinks ε? ειναι μυστηριο :P

        καλημερα
        greekcode

        • Η παραπάνω μέθοδος, ξέρω ότι αποδίδει στα περισσότερα long keywords (ιδιαίτερα από 3 και πάνω). Η συγκεκριμένη σελίδα είναι δική μου παρεμπιπτόντως. :D

Leave a Reply

© 2011 ifeed · Subscribe:PostsComments