Subscribe:Posts Comments

You Are Here: Home » E-commerce, Κατασκευή Ιστοσελίδων, Τελευταία άρθρα » Παράγοντες Κατάταξης στο Google

Σε αυτό το άρθρο, θα ήθελα να αναλύσω κατά σειρά, ποιοι είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες κατάταξης για τις μηχανές αναζήτησης, από το σημαντικότερο προς το λιγότερο σημαντικό.

Εξαιρετικά σημαντικοί παράγοντες κατάταξης:

  • Χρήση λέξεων κλειδιών στο Title Tag της ιστοσελίδας σας <title>…</title>
  • Συνολικός αριθμός συνδέσμων που δείχνουν προς την ιστοσελίδα σας (backlinks). Εκτός από τον αριθμό των backlinks, παίζει μεγάλο ρόλο και η ποιότητα αυτών των συνδέσμων (pagerank), καθώς επίσης και αν είναι σχετικό το περιεχόμενο τους με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.
  • Οι λέξεις κλειδιά που βρίσκονται μέσα στο σύνδεσμο. Ο αριθμός και η ποιότητα των συνδέσμων παίζουν μεγάλο ρόλο στην κατάταξη της ιστοσελίδας σας στο Google. Παρόλα αυτά, είναι απαραίτητο να έχετε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά μέσα στο σύνδεσμο που κατευθύνει προς την ιστοσελίδα σας.

Σημαντικοί παράγοντες

  • Ηλικία domain. Το Google και οι υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης, δίνουν ιδιαίτερη σημασία στην ηλικία ενός domain. Αυτό γίνεται επειδή ιστοσελίδες που χρησιμοποιούνται για spam εμφανίζονται γρήγορα, η ηλικία του domain είναι σαν ένα σημάδι αξιοπιστίας προς την ιστοσελίδα σας.
  • Χρήση λέξεων – φράσεων κλειδιών στο κείμενο της ιστοσελίδας σας. Όλες οι μηχανές αναζήτησης δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στις ιστοσελίδες που έχουν ένα συγκεκριμένο ποσοστό λέξεων κλειδιών μέσα στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας. Τα h1 tags, ουσιαστικά δίνουν έμφαση και τονίζουν ποιες λέξεις κλειδιά είναι σημαντικές μέσα στο περιεχόμενο.
  • Χρήση λέξεων κλειδιών στο domain της ιστοσελίδας.
  • Χρήση λέξεων κλειδιών στα url της ιστοσελίδας.
  • Σύνδεσμοι από Social Media.
  • Ταχύτητα Ιστοσελίδας.
  • Η κατάληξη της ιστοσελίδας σας.
  • Χρήση Λέξεων κλειδιών στα alt attributes.
  • Αριθμός επισκεπτών (traffic).

Ελάχιστα Σημαντικοί Παράγοντες

  • Χρήση λέξεων κλειδιών στο meta description.
  • Ο αριθμός των καθέτων ( / ) στο url της ιστοσελίδας. Οι μηχανές αναζήτησης θεωρούν ότι όταν μία σελίδα εμφανίζεται σε subdirectories, ότι είναι πιο κάτω στην ιεραρχία και άρα δεν είναι τόσο σημαντικές στην ιεραρχία όσο σελίδες σε υψηλότερα επίπεδα.

Ασήμαντοι Παράγοντες

  • W3C Validation.
  • Meta keywords.
  • Χρήση λέξεων κλειδιών στην αρχή της παραγράφου.
  • Χρήση λέξεων κλειδιών στα σχόλια (html comments).

About the author

Αλέξανδρος Ίτσιος wrote 240 articles on this blog.

Ο Αλέξανδρος Ίτσιος είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη της κοινότητας του ifeed. Αυτή τη στιγμή εργάζεται στη seo projects (SEO) μία εταιρεία ειδικευμένη στην βελτιστοποίηση – προώθηση ιστοσελίδων, τις υπηρεσίες seo και το internet marketing. web hosting greece, Twitter, Facebook.

Σχετικά άρθρα:

  1. Ποια Meta Tags καταλαβαίνει το Google

2 Comments

  1. imagine says:

    Πολύ απλό και κατατοπιστικό για αρχάριους και μη.Συνεχίστε την καλή δουλειά που κάνετε.

Leave a Reply

© 2011 ifeed · Subscribe:PostsComments