Πρωτοτυπία και Προώθηση Προϊόντων

Το άρθρο δημοσιεύτηκε από τον Αλέξανδρος Ίτσιος

Ονομάζομαι Αλέξανδρος Ίτσιος και είμαι ο ιδρυτής της κοινότητας του ifeed. Eίμαι Co-founder της EnterLogic που ειδικεύεται κυρίως στην κατασκευη e shop, ενώ οι ιστοσελίδες seo projects & supremo hosting προσφέρουν υπηρεσίες SEO και φιλοξενίας ιστοσελίδων αντίστοιχα. Σκοπός μου είναι να δείξω στον αρχάριο internet marketer, καθώς επίσης και τον επιχειρηματία που μόλις μπήκε στον χώρο του internet, πως να φτιάξει μια επικερδή διαδικτυακή επιχείρηση. Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, μπορείτε να με βρείτε στο Facebook, Twitter και Google Plus.


Δεν είναι λίγες οι φορές που ακούω από φίλους ή από πελάτες να μου αναφέρουν για ιδέες που ουσιαστικά είναι κλώνοι άλλων μεγάλων ιδεών. Προσωπική μου άποψη είναι ότι εάν δεν έχεις κάτι το διαφορετικό να προσφέρεις, να μην ασχοληθείς καν, μέχρι να βρεις κάτι που δεν υπάρχει στην αγορά. Συγκεκριμένα, όταν έχω να προωθήσω ή να δημιουργήσω μία νέα υπηρεσία για κάποιον πελάτη μου, τον ρωτάω ποιο από τα παρακάτω έχει να προσφέρει το προϊόν ή υπηρεσία.

  1. Πρωτοτυπία. Είναι το προϊόν πρωτότυπο; Με αυτό δεν εννοώ να έχει σκεφτεί κάποιος να φτιάξει ένα νέο Facebook, αλλά σίγουρα θα πρέπει να έχει κάποια χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από την ήδη υπάρχουσα πλατφόρμα ιδεών.
  2. Σχεδιασμός – Εμφάνιση. Με αυτό δεν εννοώ απαραίτητα να είναι κάτι όμορφο. Αρκετές φορές είδαμε προϊόντα ή υπηρεσίες που έγιναν διάσημα επειδή απλά ήταν διαφορετικά, παρότι ήταν άσχημα.
  3. Απλότητα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Twitter, το οποίο ξεχώρισε για την απλότητα του προς τους χρήστες.
  4. Άμεσο αποτέλεσμα. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να αγοράζουμε ένα προϊόν και άμεσα  να κάνει αυτό που θέλουμε.
  5. Γίνεται για το Ευρύτερο Καλό. Αρκετές φορές έχουμε προϊόντα που δεν αξίζουν από οποιαδήποτε άποψη. Αν όμως προσφέρουμε ένα προϊόν το οποίο θα βοηθήσει και εμάς και τον συνάνθρωπο μας, τότε υπάρχει μεγάλη περίπτωση να πετύχει.
  6. Διεγείρει Συναισθηματικά το Αγοραστικό Κοινό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι διάφορες διαφημίσεις με καμπάνιες αδυνατίσματος. Σε αυτή την περίπτωση, προσπαθούμε να δείξουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει μία συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων, με αποτέλεσμα να τους διεγείρουμε συναισθηματικά και να τους επιλύσουμε το πρόβλημα που έχουν.

Φυσικά δεν είναι απαραίτητο ένα προϊόν ή υπηρεσία να έχει όλα τα παραπάνω. Για την ακρίβεια σπάνια έχει παραπάνω από ένα ή δύο χαρακτηριστικά. Αυτό από μόνο του, αρκεί για να γίνει πετυχημένο.

*Η εικόνα πάρθηκε από τη σελίδα boostmyproduct και παρουσιάζει έναν πρωτότυπο και πετυχημένο τρόπο προώθησης προϊόντων.

 


Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">

Αποκτήστε τα Παρακάτω Δύο
ΔΩΡΕΑΝ Ebook

seo ebook

Τα συγκεκριμένα ebook θα σας αποκαλύψουν κάποια από τα μεγαλύτερα μυστικά για να αυξήσετε τις θέσεις σας στο Google, καθώς επίσης και τα έσοδα σας μέσω internet!!!

  • Ανεβείτε Εύκολα Στο Google
  • Αποκτήστε Υψηλή Επισκεψιμότητα
  • Κερδίστε Περισσότερα Χρήματα

Εγγραφείτε στο Εβδομαδιαίο NEWSLETTER

&

Αποκτήστε ΔΩΡΕΑΝ το SEO Ebook
"Αποτελεσματικό Link Building" & το Ebook "Χρήματα Μέσω Internet".