Προετοιμάζοντας το WordPress site σας για αλλαγές!

Το άρθρο δημοσιεύτηκε από τον Αρτέμης Κασομούλης

Ονομάζομαι Αρτέμης Κασομούλης και είμαι ένα από τα ιδρυτικά μέλη της κοινότητας του ifeed.gr. Είμαι υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων του Job Fair Athens 2015, της μεγαλύτερης φοιτητικής πρωτοβουλίας για τη σύνδεση των φοιτητών με την αγορά εργασίας. Ορισμένα από τα ενδιαφέροντα μου είναι τα κοινωνικά δίκτυα, η κατασκευή ιστοσελίδων, η συγγραφή άρθρων & το blogging, ο εθελοντισμός, η μουσική, το ανοιχτό λογισμικό, η επιχειρηματικότητα και το ποδήλατο! Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, μπορείτε να με βρείτε στο Facebook, LinkedIn, Twitter και Google Plus.


Εάν θέλετε να προχωρήσετε σε αλλαγές σε μία ήδη υπάρχουσα ιστοσελίδα, η οποία έχει δημιουργηθεί με το δημοφιλές CMS – Blogging platform WordPress, θα πρέπει να φροντίσετε ώστε να προετοιμάσετε κατάλληλα την ιστοσελίδα για τις αλλαγές, π.χ. για την αλλαγή ενός θέματος, ή την προσθήκη νέων υπηρεσιών.

Στο άρθρο αυτό, λοιπόν, θα αναφέρω ορισμένα από τα σημεία που λαμβάνω υπόψιν μου προτού προχωρήσω σε αλλαγές, ούτως ώστε να είναι πιο εύκολη η μετάβαση και να μην χρειαστεί να παιδευτώ παραπάνω χωρίς λόγο.

1. Κρατήστε σημειώσεις για το θέμα που χρησιμοποιούσατε μέχρι τώρα

Στο θέμα που χρησιμοποιείτε, ακόμη και εάν αυτό το είχατε αγοράσει έτοιμο, μπορεί να έχετε κάνει αρκετές αλλαγές ώστε να το φέρετε στα μέτρα σας. Για αυτό το λόγο, θα χρειαστεί να κρατήσετε σημειώσεις σχετικά με τις αλλαγές που έχετε κάνει ώστε να θυμηθείτε τι είχατε κάνει και να τις εφαρμόσετε και στο νέο σας πρότυπο.

Για να κρατήσετε σημειώσεις, θα χρειαστεί να πιάσετε χαρτί και μολύβι και να σημειώσετε, ακόμη και να αντιγράψετε κομμάτια κώδικα σε αρχεία .doc.

2. Προσοχή στις sidebars!

Οι sidebars είναι ένα από τα κομμάτια της ιστοσελίδας που τροποποιούνται αρκετά, για να υπάρξει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Για αυτό ό,τι αλλαγές κάνετε, να τις σημειώσετε και να μεταφέρετε τον κώδικα στο επόμενο πρότυπο σας, καθώς με την εγκατάσταση του νέου δεν θα υπάρχουν οι αλλαγές που είχατε κάνει.

Επίσης, εάν χρησιμοποιούσατε κάποιο πρότυπο με widgets, κοιτάξτε να ισχύει το ίδιο και με το νέο σας πρότυπο, γιατί εάν χρησιμοποιούσατε ένα πρότυπο με widgets και το επόμενο δεν έχει, τότε θα χαθούν όσα είχατε σημειώσει μέσα σε αυτά.

3. Κρατήστε backup!

Ένα πολύ σημαντικό βήμα για οποιαδήποτε αλλαγή θέλουμε να κάνουμε σε ένα site είναι να κρατάμε κάποιο αντίγραφο ασφαλείας – backup. Θα πρέπει να κρατήσουμε αντίγραφα ασφαλείας για τα αρχεία του πρότυπου που επιλέξατε, τα πρόσθετα και τη βάση δεδομένων σας.

4. Maintenance mode. Ενημερώστε τους επισκέπτες σας για το τι γίνεται!

Προτού ξεκινήσετε τα τελικά βήματα σας για τις αλλαγές, φροντίστε να ενεργοποιήσετε το maintenance mode ώστε να μην χάσετε τίποτα, αλλά και να ενημερώσετε τους επισκέπτες για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η ιστοσελίδα σας.

Έτσι, θα μπορέσετε να κινηθείτε και πιο ελεύθερα και μεγαλύτερη σιγουριά, ώστε να ξέρετε ότι το νέο σας πρότυπο λειτουργεί όπως πρέπει.

Αφού ολοκληρώσετε την διαδικασία των αλλαγών σας, ενημερώστε τους επισκέπτες σας με ένα σύντομο άρθρο, για το λόγο που υπήρχε αυτή η διακοπή λειτουργίας της ιστοσελίδας σας και ενημερώστε τους για τις αλλαγές που έγιναν.

5. Τσεκάρετε τη συμβατότητα των πρόσθετων σας με το νέο σας πρότυπο

Εφόσον, έχετε ξεκινήσει τις αλλαγές και έχετε ενεργοποιήσει το καινούργιο πρότυπο – theme σας, βεβαιωθείτε ότι λειτουργούν τα plugins που έχετε προσθέσει και ότι δεν χρειάζεται να κάνετε αλλαγές πάνω σε αυτό, ώστε να τα κάνετε να λειτουργήσουν. Επειδή, μπορεί να μην θυμάστε ακριβώς τι αλλαγές είχαν χρειαστεί την προηγούμενη φορά, δώστε ιδιαίτερη σημασία στο πρώτο βήμα που αναφέρετε στις σημειώσεις. Είναι ένα απαραίτητο στάδιο που θα βοηθήσει να “γλιτώσετε” αρκετό χρόνο.

6. Ελέγξτε τη συμβατότητα του θέματος σας με τους περιηγητές

Δοκιμάστε να προβάλετε την ιστοσελίδα σε όσο περισσότερους browsers μπορείτε, ώστε να δείτε εάν εμφανίζεται όπως πρέπει και εάν υπάρχουν προβλήματα να τα διορθώσετε.

7. Προσέξτε την ταχύτητα φόρτωσης

Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο που θα πρέπει να ελέγξετε είναι η ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας. Κάντε τις απαραίτητες δοκιμές και αλλαγές μέχρι να φτάσετε στον επιθυμητό χρόνο φόρτωσης.

8. Ζητήστε feedback από τους επισκέπτες σας

Το τελευταίο πράγμα που θα πρέπει να κάνετε και το οποίο ανήκει περισσότερο στα πρώτα πράγματα που θα κάνετε μετά τις αλλαγές σας, είναι να ζητήσετε feedback από τους επισκέπτες σας. Μπορεί να το έχετε κοιτάξει πολλές φορές για να μην σας ξεφύγει κάτι, αλλά πάντα μπορεί να έχετε ξεχάσει κάτι ή να μην έχετε σκεφτεί ότι δεν δείχνει τόσο καλό όσο νομίζετε. Ειδικά, εάν τις αλλαγές τις έχει κάνει όλες ένα άτομο.

Μία συμβουλή ακόμη θα ήταν να πειραματιστείτε και να ετοιμάσετε τις αλλαγές σε μία τοπική εγκατάσταση του WordPress στον υπολογιστή σας.

Καλές αλλαγές, λοιπόν, και χωρίς βιασύνη! 😉


Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αποκτήστε τα Παρακάτω Δύο
ΔΩΡΕΑΝ Ebook

seo ebook

Τα συγκεκριμένα ebook θα σας αποκαλύψουν κάποια από τα μεγαλύτερα μυστικά για να αυξήσετε τις θέσεις σας στο Google, καθώς επίσης και τα έσοδα σας μέσω internet!!!

  • Ανεβείτε Εύκολα Στο Google
  • Αποκτήστε Υψηλή Επισκεψιμότητα
  • Κερδίστε Περισσότερα Χρήματα

Εγγραφείτε στο Εβδομαδιαίο NEWSLETTER

&

Αποκτήστε ΔΩΡΕΑΝ το SEO Ebook
"Αποτελεσματικό Link Building" & το Ebook "Χρήματα Μέσω Internet".