Γλώσσα του Σώματος: Πως να πείσετε τους πελάτες σας

Το άρθρο δημοσιεύτηκε από τον Αλέξανδρος Ίτσιος

Ονομάζομαι Αλέξανδρος Ίτσιος και είμαι ο ιδρυτής της κοινότητας του ifeed. Eίμαι Co-founder της EnterLogic που ειδικεύεται κυρίως στην κατασκευη e shop, ενώ οι ιστοσελίδες seo projects & supremo hosting προσφέρουν υπηρεσίες SEO και φιλοξενίας ιστοσελίδων αντίστοιχα. Σκοπός μου είναι να δείξω στον αρχάριο internet marketer, καθώς επίσης και τον επιχειρηματία που μόλις μπήκε στον χώρο του internet, πως να φτιάξει μια επικερδή διαδικτυακή επιχείρηση. Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, μπορείτε να με βρείτε στο Facebook, Twitter και Google Plus.


Αρκετοί λένε ότι δεν πρέπει να κρίνεις κάποιον από την εμφάνιση του και μόνο. Η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι κρίνουμε αυτό που βλέπουμε και δυστυχώς ή ευτυχώς, η πρώτη εντύπωση είναι πάντα αυτή που μετράει. Ο λόγος είναι απλός, η γλώσσα του σώματος αρκετές φορές μας λέει πράγματα που τα λόγια μπορεί να κρύβουν. Πρόσφατα συναντήθηκα με έναν πωλητή, ο οποίος μόλις καθίσαμε άρχισε να κουνά νευρικά το πόδι του και το βλέμμα του ήταν φοβισμένο. Η πρώτη εντύπωση που μου έδωσε, ήταν ότι δεν πρόκειται να “αγοράσω” από αυτόν. Αυτή η συνάντηση ήταν που με ώθησε να γράψω αυτό το άρθρο και να δώσω κάποιες βασικές συμβουλές όταν βρίσκεστε με τους πελάτες σας.

1. Χαμογελάστε Όταν Πάτε στους Πελάτες σας.

Όταν χαμογελάτε όχι μόνο θα φαίνεστε πιο ευχάριστος προς τους πελάτες σας, αλλά θα ανέβει και η δική σας διάθεση. Προσπαθήστε επίσης να να χαμογελάσετε με το ολόκληρο το “σώμα” σας και όχι με τα χείλη σας μόνο.

2. Δείξτε Αυτοπεποίθηση

Δεν είναι τυχαίο που υπάρχει το ρητό δεν έχει σημασία τι πουλάς, απλά πρέπει να ξέρεις πως να το πουλήσεις. Ο βασικότερος παράγοντας είναι να είστε εσείς οι ίδιοι σίγουροι για το προϊόν σας. Αν δεν έχετε εμπιστοσύνη στο προϊόν σας, τότε ο πελάτης σας θα το καταλάβει και πιθανότατα δεν θα αγοράσει από εσάς.

3. Αναπνεύστε Καλύτερα

Όταν είχα ξεκινήσει να πηγαίνω σε πελάτες, είχα “πιάσει” αρκετές φορές τον εαυτό μου να κρατάω την αναπνοή μου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο εγκέφαλος να μην οξυγονώνετε επαρκώς και να αυξάνετε η υπερένταση.

4. Κοιτάξτε τους Πελάτες σας “Κατάματα”

Σίγουρα όλοι ξέρουμε ότι το βλέμμα παίζει σημαντικό ρόλο για την πρώτη επαφή. Σκεφτείτε λοιπόν να συναντηθείτε με κάποιον και όταν τον χαιρετάτε να κοιτάει αλλού. Αυτό σας δίνει αρκετές φορές την αίσθηση ότι δεν σας συμπαθεί ή προσπαθεί να σας αποφύγει. Είναι απαραίτητο λοιπόν όταν βρισκόμαστε με τους πελάτες μας να τους κοιτάμε στα μάτια. Δεν εννοώ να το κάνουμε συνέχεια με τέτοιο τρόπο ώστε να τους εκνευρίσουμε, απλά να τους κοιτάμε με τέτοιο τρόπο ώστε να δείχνουμε ότι τους προσέχουμε.

 


Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">

Αποκτήστε τα Παρακάτω Δύο
ΔΩΡΕΑΝ Ebook

seo ebook

Τα συγκεκριμένα ebook θα σας αποκαλύψουν κάποια από τα μεγαλύτερα μυστικά για να αυξήσετε τις θέσεις σας στο Google, καθώς επίσης και τα έσοδα σας μέσω internet!!!

  • Ανεβείτε Εύκολα Στο Google
  • Αποκτήστε Υψηλή Επισκεψιμότητα
  • Κερδίστε Περισσότερα Χρήματα

Εγγραφείτε στο Εβδομαδιαίο NEWSLETTER

&

Αποκτήστε ΔΩΡΕΑΝ το SEO Ebook
"Αποτελεσματικό Link Building" & το Ebook "Χρήματα Μέσω Internet".