Ο Πελάτης Δεν Έχει Πάντα Δίκιο

Το άρθρο δημοσιεύτηκε από τον Αλέξανδρος Ίτσιος

Ονομάζομαι Αλέξανδρος Ίτσιος και είμαι ο ιδρυτής της κοινότητας του ifeed. Eίμαι Co-founder της EnterLogic που ειδικεύεται κυρίως στην κατασκευη e shop, ενώ οι ιστοσελίδες seo projects & supremo hosting προσφέρουν υπηρεσίες SEO και φιλοξενίας ιστοσελίδων αντίστοιχα. Σκοπός μου είναι να δείξω στον αρχάριο internet marketer, καθώς επίσης και τον επιχειρηματία που μόλις μπήκε στον χώρο του internet, πως να φτιάξει μια επικερδή διαδικτυακή επιχείρηση. Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, μπορείτε να με βρείτε στο Facebook, Twitter και Google Plus.


Γενικότερα επικρατεί το ρητό “Ο Πελάτης Έχει Πάντα Δίκιο”. Πάνω σε αυτό θα ήθελα να συμπληρώσω ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο σε κάποιες περιπτώσεις. Συγκεκριμένα, όταν έχετε έναν πελάτη από τον οποίο κερδίζετε χρήματα και δεν σας απασχολεί αμέτρητες εργατοώρες, τότε έχετε έναν επικερδή πελάτη, το οποίο σίγουρα θέλετε να τον κρατήσετε.

Όπως όλοι ξέρουμε όμως, δεν είναι όλοι οι πελάτες κερδοφόροι για την επιχείρηση μας. Κάποιοι πελάτες έχουν παράλογες απαιτήσεις και δεν θα είναι ποτέ ευχαριστημένοι ή ικανοποιημένοι μέχρι να βρεθούν στη θέση ισχύοντος και να σας εκμεταλλευτούν.

Ίσως βέβαια κάποιοι από εσάς να μη θέλετε να σπάσετε τον κανόνα ο Πελάτης Έχει Πάντα Δίκιο, αλλά σκεφτείτε το εξής. Αν για κάθε πελάτη που ασχολείστε τον χρεώνετε 500 ευρώ και οι εργατοώρες που σας απασχολεί κοστίζουν 1000 ευρώ, πόσο πιστεύετε ότι θα αντέξετε και θα συνεχίσετε να κάνετε αυτή τη δουλειά;

Για να καταφέρετε λοιπόν να έχετε μία επικερδή επιχείρηση, είναι απαραίτητο να βρίσκετε πελάτες, οι οποίοι να μπορούν να συνεργαστούν μαζί σας. Εάν δεν πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις, τότε θα έπρεπε να βρουν κάποιον που να μπορεί να συνεργαστεί με τις απαιτήσεις τους ή να κατανοήσουν πως γίνονται σωστά οι συνεργασίες.

Κάποιοι επαγγελματίες μπαίνουν στη διαδικασία να εκπαιδεύσουν τους πελάτες τους για το ποια είναι η σωστή επαγγελματική συμπεριφορά. Αυτό είναι κάτι που ο καθένας μας μπορεί να αποφασίσει ξεχωριστά και αρκετές φορές μπαίνω στη διαδικασία εκπαίδευσης. Σκοπός μου βέβαια σε αυτό το άρθρο δεν είναι να σας παρακινήσω να μπείτε στη διαδικασία να εκπαιδεύετε τους πελάτες σας, αλλά να τονίσω το γεγονός ότι ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο.

Τέλος θα έπρεπε να σκεφτείτε και να βρείτε έναν τρόπο να συνεργαστείτε με επαγγελματίες οι οποίοι είναι οι “Σωστοί Πελάτες”.


Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!

5 Σχόλια στο Άρθρο “Ο Πελάτης Δεν Έχει Πάντα Δίκιο


  1. Πολύ ωραίο άρθρο…
    Καλά τα λες εσύ, αλλά άντε βρες τέτοιους πελάτες. Οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι θέλουν και εσύ πρέπει εσύ να κάνει βουντού για να καταλάβεις. Τους λες τις λύσεις που υπάρχουν και δεν τους αρέσει τίποτα, μετά εσύ τι κάνεις;

  2. Συνήθως όταν πάω σε πελάτη έχω ένα ερωτηματολόγιο και τιμοκατάλογο μαζί. Για ότι θέλουν, απλά σημειώνουν στην αντίστοιχη στήλη, επομένως ξέρουν τι θα τους κοστίσει από την αρχή… Σε γενικές γραμμές, δεν είχα ιδιαίτερα προβλήματα με πελάτες, γιατί τους ξεκαθάριζα από την αρχή τι ακριβώς θα κάνω και πως μετά υπάρχει έξτρα χρέωση. Αν δεν ακολουθήσεις συγκεκριμένη πολιτική, τότε θα είναι δύσκολο να τα βγάλεις πέρα. Αν για παράδειγμα κερδίζεις από τον κάθε πελάτη 100 ευρώ και ξοδεύεις 200, τότε όπως καταλαβαίνεις δεν μπορείς να έχεις μια επικερδή επιχείρηση, άρα δεν σε συμφέρει.
    Επίσης, δεν είναι όλοι οι πελάτες “κακοί”. Απλά κάποιοι χρειάζονται εκπαίδευση. Αν τους πεις τι ακριβώς χρειάζεται και τους εξηγήσεις, αρκετοί πείθονται.

  3. Αρτέμης Κ. on said:

    Επιπλέον, θεωρώ, πως πολύ πιθανό να υπάρξουν και φορές όπου κάποιος επαγγελματίας θα αρνηθεί κάποια δουλειά.
    Δεν γίνεται να δέχεσαι ότι σου προτείνει κάθε φορά ο πελάτης.

  4. Pingback: Πάρτε το πάνω χέρι στους Πελάτες σας | ifeed

  5. Ο πελάτης στον χώρο του web πρέπει να σε εμπιστεύεται στο πλήρες. Δηλαδή να είναι έτοιμος να αλλάξει αυτό που είχε στο μυαλό του σαν “ιδανικό” και να εμπιστευτεί τον επαγγελματία.

    Όπως και σε κάθε άλλη δουλειά, έτσι και στο web design πρέπει να κερδίζεις την εμπιστοσύνη του πελάτη και τότε η ζωή θα είναι πιο εύκολη.
    Φυσικά θα υπάρχουν περιπτώσεις που θα έρθεις σε ρήξη με κάποιον που νομίζει ότι τα ξέρει όλα… αλλά σε γενικές γραμμές ο αέρας που εμπνέεις παίζει σημαντικό ρόλο στην ομαλή ολοκλήρωση μιας δουλειάς.

    (πλέον είναι πολύ δύσκολο ο επαγγελματίας να αρνηθεί μία δουλειά)

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">

Αποκτήστε τα Παρακάτω Δύο
ΔΩΡΕΑΝ Ebook

seo ebook

Τα συγκεκριμένα ebook θα σας αποκαλύψουν κάποια από τα μεγαλύτερα μυστικά για να αυξήσετε τις θέσεις σας στο Google, καθώς επίσης και τα έσοδα σας μέσω internet!!!

  • Ανεβείτε Εύκολα Στο Google
  • Αποκτήστε Υψηλή Επισκεψιμότητα
  • Κερδίστε Περισσότερα Χρήματα

Εγγραφείτε στο Εβδομαδιαίο NEWSLETTER

&

Αποκτήστε ΔΩΡΕΑΝ το SEO Ebook
"Αποτελεσματικό Link Building" & το Ebook "Χρήματα Μέσω Internet".