Πότε να παρατήσετε κάτι;

Το άρθρο δημοσιεύτηκε από τον Αλέξανδρος Ίτσιος

Ονομάζομαι Αλέξανδρος Ίτσιος και είμαι ο ιδρυτής της κοινότητας του ifeed. Eίμαι Co-founder της EnterLogic που ειδικεύεται κυρίως στο Internet Marketing. Σκοπός μου είναι να δείξω στον αρχάριο internet marketer, καθώς επίσης και τον επιχειρηματία που μόλις μπήκε στον χώρο του internet, πως να φτιάξει μια επικερδή διαδικτυακή επιχείρηση. Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, μπορείτε να με βρείτε στο Facebook, Twitter και Google Plus.


Αφορμή για αυτό το άρθρο είναι το case study που ξεκίνησα πριν μερικό καιρό στο προσωπικό μου blog πάνω στα infoproducts, και συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα του blog μου, How To Draw Manga. Σε προηγούμενο άρθρο μου, εξήγησα αναλυτικά το case study με το οποίο ανέβασα το συγκεκριμένο tumblr blog στην πρώτη σελίδα για τον ομώνυμο όρο. Ήταν λογικό επομένως, στο επόμενο στάδιο να αποφασίσω να κάνω monetize το συγκεκριμένο blog, φτιάχνοντας ένα ebook, πάνω στο πως μπορεί κάποιος να φτιάξει manga comics.

Αρχικά ξεκίνησα με το να φτιάξω μία landing page, και συγκεκριμένα αυτή εδώ, μέσα από την οποία θα γινόταν οι πωλήσεις. Βέβαια δεν περίμενα αρκετό καιρό και μέσα σε 3 εβδομάδες αποφάσισα να αλλάξω τακτική. Συγκεκριμένα άλλαξα τη σελίδα και έβαλα τα νέα μέλη να κάνουν εγγραφή στο newsletter και μετά να λαμβάνουν ενημερωτικά mails με μαθήματα που έχω στο blog μου, ενώ κάθε 2 – 3 μέρες το άτομο μαζί με τα tutorials λαμβάνει και links για την αγορά του ebook.

Στο πρώτο διάστημα που άφησα τη σελίδα μου να έχει μόνο την landing page, έβγαλα περίπου 42$ (6 πωλήσεις από τις 17-3-2013 μέχρι τις  7-3-2013, όπου και άλλαξα το design).

Σε αυτές τις δέκα μέρες έχουν γίνει 120 επικυρωμένες εγγραφές στο newsletter και σχεδόν το content dripping που έχω βάλει να γίνεται, σχεδόν τελειώνει για τους πρώτους εγγεγραμμένους. Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει αγορές όπως είναι φυσικό και θα έπρεπε να περιμένω τουλάχιστον 1 – 2 μήνες μέχρι να δω τι αποτελέσματα θα έχει και τι αλλαγές θα κάνω, παρόλα αυτά είναι μία από αυτές τις στιγμές που σκέφτεσαι αν θα έπρεπε να σταματήσεις και να πας παραπέρα, μιας και αν έκανες κάτι άλλο που ήδη το ήξερες, θα έβγαζες αυτή τη στιγμή περισσότερα.

Δεν είναι φυσικά η πρώτη φορά που παρατάω κάτι. Ούτε θα έπρεπε να είμαστε κολλημένοι με ένα project ή μεθοδολογία. Σε γενικές γραμμές ισχύει ο κανόνας του 20 – 80, οπότε είναι λογικό αρκετές από τις προσπάθειες μας να πάνε εντελώς άπατες, για αυτό και δεν θα έπρεπε να απογοητευόμαστε.

Όλοι επομένως έχουμε βρεθεί στη θέση να σκεφτόμαστε μήπως είναι η ώρα να σταματήσουμε κάτι ή αν θα έπρεπε να το συνεχίσουμε περισσότερο. Αυτό που πιθανότατα πρέπει να κάνεις πριν πάρεις μία τέτοια απόφαση, είναι να κάνεις τις παρακάτω ερωτήσεις, οι οποίες έρχονται αυτομάτως στο μυαλό σου.

I_Quit_Male

1. Μήπως δεν έχω τα κατάλληλα εργαλεία ή γνώσεις;

Το να παρατήσεις κάτι δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο σε γενικές γραμμές. Παρόλα αυτά στο διάστημα που ασχολούμαι με το ecommerce & το affiliate marketing, έχω καταλάβει (και αυτό ισχύει σε όλα τα πράγματα) πως για να κάνεις κάτι πρέπει να έχεις τις κατάλληλες δεξιότητες και φυσικά, τα κατάλληλα εργαλεία. Η απόκτηση των εργαλείων στο συγκεκριμένο τομέα είναι συνήθως σχετικά εύκολη και οικονομική διαδικασία, παρόλα αυτά ίσως να μην υπάρχουν οι κατάλληλες δεξιότητες. Για παράδειγμα μπορεί να προωθώ αποτελεσματικά affiliate προϊόντα, παρόλα αυτά δεν είχα ασχοληθεί μέχρι τώρα με την πώληση δικού μου infoproduct. Το πλεονέκτημα με το affiliate marketing όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο είναι ότι μπορείς να προωθήσεις ένα προϊόν που είναι ήδη αναγνωρισμένο και είναι γνωστό. Για παράδειγμα, είναι εφικτό να πουλήσεις αθλητικά παπούτσια nike, από το να πουλήσεις αθλητικά παπούτσια που έχεις φτιάξει μόνος σου. Στην περίπτωση του affiliate marketing επομένως έχεις ήδη ένα αναγνωρισμένο προϊόν και απλά θέλεις τα κατάλληλα μέσα για να το προωθήσεις. Με τα infoproducts, χρειάζεται να μπεις στα βήματα του merchant και να καταλάβεις πως θα προσεγγίσεις εσύ συνεργάτες, τι τιμή θα πρέπει να το έχεις σε σχέση με την αγορά, καθώς επίσης και τι προσφέρει ο ανταγωνιστής σου κ.α.

2. Μήπως δεν έχω επενδύσει αρκετό χρόνο;

Στις περισσότερες περιπτώσεις που αφιερώνουμε χρήμα και χρόνο για να ολοκληρώσουμε κάτι, πέφτουμε στην εξής λογική. Λέμε στον εαυτό μας ότι επειδή έχουμε επενδύσει χρόνο και χρήμα, δεν μπορούμε να το παρατήσουμε, οπότε πρέπει να συνεχίσουμε.

3. Μήπως χάνω χρήματα από μία άλλη ευκαιρία;

Στις περιπτώσεις που αφιερώνεις χρόνο για να ολοκληρώσεις ένα project, υπάρχει η πιθανότητα εκτός από το χρήμα και ο χρόνος που ήδη χάνεται, να χάνεις ακόμη περισσότερο από κάτι άλλο που θα μπορούσες να κάνεις. Αν για παράδειγμα ξόδεψα ένα Χ ποσό σε χρήματα και ένα Ψ ποσό σε χρόνο και δεν είναι εντέλει επιτυχημένο, χάνω όχι μόνο το Χ+Ψ του ίδιου του project, αλλά της εν δυνάμει ευκαιρίας που θα μπορούσε να έχει ήδη αρχίσει να σου αποδίδει.

4. Μήπως θα έπρεπε να το αφήσω για τώρα;

Αυτό συνήθως είναι μία εύκολη απόφαση που μπορούμε να την πάρουμε στα προσωπικά μας σχέδια. Για παράδειγμα μπορεί να προσπαθείτε να προωθήσετε μία ιστοσελίδα με SEO. Αν ξεκινήσετε και φτάσετε σε ένα σημείο που δεν ξέρετε πως να ανεβείτε περισσότερο, μπορείτε είτε να το αναθέσετε σε έναν επαγγελματία ή να αποκτήσετε πρώτα τις απαιτούμενες γνώσεις και μετά να συνεχίσετε οι ίδιοι. Φυσικά όταν πρόκειται για επαγγελματικό project όπως είναι το παραπάνω (ναι μεν το κάνω εγώ, αλλά εντάσσεται στα πλαίσια εσόδων – εξόδων της εταιρίας μου), τότε ίσως να χρειαστεί να απευθυνθείτε σε κάποιον που να ξέρει το αντικείμενο του, για παράδειγμα κάποιος που να έχει εμπειρία με την πώληση infoproducts.

Σε γενικές γραμμές προσωπικά αποφάσισα να συνεχίσω το project για μερικούς μήνες ακόμη, μιας και υπάρχουν οι παρακάτω παράγοντες:

  1. Θα αποκομίσω περισσότερη εμπειρία στο συγκεκριμένο τομέα και εύκολα θα μπορέσω να μεταπηδήσω στα membership sites.
  2. Πλέον το υλικό έχει ετοιμαστεί και ουσιαστικά δεν δοκιμάστηκε για αρκετό καιρό (έχω περίπου ένα μήνα και κάτι που το λάνσαρα στην αγορά).  Επίσης δεν υπάρχουν ουσιαστικά πολλά εμπλεκόμενα κόστη στη διαδικασία πλέον.
  3. Θα μάθω καλύτερα την αγορά των infoproducts, οπότε θα έχω περισσότερες πιθανότητες να φτιάξω περισσότερα στο μέλλον, σε άλλες κατηγορίες που είμαι πιο εξοικειωμένος.
  4. Θα μάθω πως λειτουργούν οι affiliate agencies από την πλευρά του merchant και ίσως να μπορέσω να προωθήσω άλλες υπηρεσίες που παρέχω, όπως web hosting, web design κλπ.

Τα επόμενα βήματα που θα ακολουθήσω είναι τα εξής:

  1. Θα περιμένω για ένα διάστημα 1 – 2 μηνών να δω πως θα αποδώσουν τα newsletter.
  2. Θα προωθήσω το infoproduct μέσα από ιστοσελίδες όπως το jvzoo και μέσω affiliates.

Εάν έχετε κάποια άλλη πρόταση ή αν θέλετε να μοιραστείτε την εμπειρία σας, θα χαρώ να διαβάσω την άποψη σας.


Σημείωση: Μην βάζετε keywords στο πεδίο για το όνομα καθώς επίσης και links προς άσχετες ιστοσελίδες με τη θεματολογία του άρθρου. Οι διαχειριστές του ifeed θα μαρκάρουν αυτόματα αυτά τα σχόλια ως spam!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αποκτήστε τα Παρακάτω Δύο
ΔΩΡΕΑΝ Ebook

seo ebook

Τα συγκεκριμένα ebook θα σας αποκαλύψουν κάποια από τα μεγαλύτερα μυστικά για να αυξήσετε τις θέσεις σας στο Google, καθώς επίσης και τα έσοδα σας μέσω internet!!!

  • Ανεβείτε Εύκολα Στο Google
  • Αποκτήστε Υψηλή Επισκεψιμότητα
  • Κερδίστε Περισσότερα Χρήματα

Εγγραφείτε στο Εβδομαδιαίο NEWSLETTER

&

Αποκτήστε ΔΩΡΕΑΝ το SEO Ebook
"Αποτελεσματικό Link Building" & το Ebook "Χρήματα Μέσω Internet".